ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

I. Bevezetés

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója szeretnél lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

Üzemeltetői és általános adatok

Cégnév: Wollák Viktória egyéni vállalkozó
Székhely: 2475 Kápolnásnyék, Bartók utca 44.
Nyilvántartási szám: 51291310
Adószám: 68141781-1-27
Bankszámla szám: K&H Bank 10402159-50526757-70521004
Cégjegyzékszám: 13-09-155023
Telefonszám: +36 70 272 4864
Email cím: boldogszuletesnap (kukac) mail (pont) com
Kapcsolattartó neve: Wollák Viktória
Személyes átvételei lehetőség:  2475 Kápolnásnyék, Bartók utca 44.
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-5 munkanap
A szerződés nyelve: magyar
Webáruház domain: szallolufi.hu

Tárhely szolgáltató: BlazeArts Kft.
székhely: 6090 Kunszentmiklós, Damjanich u. 36. 1/8
cégjegyzékszám: 03-09-109150
adószám: 12539833-2-03

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Forgalmazott termékek köre: léggömbök, parti termékek. A termékek megrendelhetőek webáruházunkon keresztül, vagy megvásárolhatóak kápolnásnyéki telephelyünkön.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát.

II. Regisztráció

A szallolufi.hu webáruházban történő vásárlás regisztrált és nem regisztrált tagok számára lehetséges. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van több szállítási cím megadására (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendelések megtekintésére. Ez kényelmesebbé teszi a vásárlást.

III. Kosár

A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésed automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A kosár tartalmának megtekintéséhez a felső menüsorban levő kosár ikonra kell rákattintani. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Kosár frissítése” ikon megnyomásával. A törlés ikonra kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosaradból.

IV. Kedvezmények, kuponok

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kupon érvényesítése a kosár oldal bal oldali részén található kuponkód megadásával, majd a „Kupon alkalmazása” gomb megnyomásával. A kupont elfogadása esetén automatikusan levonásra kerül a kupon értéke a rendelés végösszegből.

A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kupon utólagos beszámítására. A kupon készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A fel nem használt összegrész elveszik.

V. Rendelés/Vásárlás

A kosárban lévő termékek megvásárlásához a kosár oldalon található „Tovább a pénztárhoz” gombra  kell rákattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:

  1. Bejelentkezés
  2. Számlázási adatok megadása
  3. Fizetési mód kiválasztása
  4. Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése megjegyzés megadási lehetőséggel
  5. Megrendelés elküldése

A megrendelésről 1 órán belül e-mailen visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás megérkezése az ajánlatot elfogadó jognyilatkozatnak minősül. Cégünk ajánlati kötelezettsége 1 hétig áll fenn. Amennyiben nem kaptad meg a rendelésről szóló visszaigazoló e-mailt, akkor ellenőrizd a spam mappát, és a rendelés során megadott e-mail címet. Ha a visszaigazoló e-mailünket nem találod, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A rendelés visszaigazolásának megérkezéséig az ajánlati kötelezettségünk 2 naptári napig áll fenn.

Amennyiben rendelésedet véglegesítetted (továbbítottad felénk), és a megadott adatokban hibát fedeztél fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezd a rendelés módosítását ügyfélszolgálatunknál. A hibás rendelés módosítását a regisztrációkor megadott e-mail címről küldött levéllel vagy telefonhívással jelezheted ügyfélszolgálatunknak.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. Csomagolási költséget a szallolufi.hu nem számol fel.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 – 16:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kapsz a megadott e-mail címedre visszaigazolást, javasoljuk, hogy ellenőrizd a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszeredben. Ha itt sem találod a visszaigazoló e-mailünket, akkor kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséged keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének és az első kiküldés során felmerült szállítási költség előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

VI. Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel vagy banki átutalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő.

Átutalási információk

Cég neve: Wollák Viktória e.v.
Bankszámla szám: K&H Bank 10402159-50526757-70521004
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesse fel a rendelés számát!

VII. Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapota a Profilom, regisztráció menüben, a „Rendelések” menüpontban ellenőrizhető. A funkció kizárólag a belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

1) Személyes átvétel boltunkban

Szállítási díj

0 Ft

Az általad rendelt termékeket a rendelés visszaigazolásától számítva 2 munkanapon belül, a közzétett fix átvételi időpontokban veheted át a következő címen: 2475 Kápolnásnyék. Bartók utca 44.

 

Amennyiben a rendelt termékek raktárunkban elérhetőek, akkor a 13:00 előtt megrendelt termékeknél a csomag másnap átvehető. 13:00 óra utáni rendelések esetén a kiszállítás 1 nappal tolódik.

 

2) Házhoz szállítás

Szállítás díja

A házhoz szállítás díja a Velencei-tónál 20.000 Ft fölött ingyenes

Egyéb esetben cégünk egyedi szállítási díjat kalkulál, melyről a vásárlót e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.

VIII. Kellékszavatosság és a termékszavatosság

1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?
Wollák viktória e.v.  hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetnek meg kellékszavatossági igénye alapján?
Választod szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz: Kérhetsz javítást vagy cserét, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igényed teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a javítást vagy a cserét nem kéred, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát cégünk költségére kijavíthatod, illetve mással kijavíttathatod vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhatsz. A választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban te viseled, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra cégünk adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet?
Köteles vagy a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölnöd velünk. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmedet, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaidat már nem érvényesítheted.

Kivel szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet?
Cégünkkel szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Wollák Viktória egyéni vállalkozó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már te vagy köteles bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhetsz a termékszavatossági jogoddal?
Ingó dolog (termék) hibája esetén – választásod szerint – az 1. pontban meghatározott jogodat vagy termékszavatossági igényedet érvényesítheted.

Milyen jogok illetnek meg termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheted termékszavatossági igényedet?
Termékszavatossági igényedet a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságát elveszíted.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheted termékszavatossági igényedet?
Termékszavatossági igényedet kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatod. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén neked kell bizonyítanod.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmedet, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényednek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényedet a gyártóval szemben érvényesítheted.

XI. Elállás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül, elállhat a vásárlástól kiszállítás és személyes átvétel esetén is. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható!

Ha elállási/felmondási jogoddal élni szeretnél, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot köteles vagy eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:

Wollák Viktória e.v.  2475 Kápolnásnyék, Bartók utca 44.
boldogszuletesnap@mail.com

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Ha elállsz a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatod kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad visszaküldött termékeket, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszafizetés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés az általad igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhel téged. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazolod, hogy azt visszaküldted: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Elállás esetén köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatod közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége téged terhel. Te kizárólag akkor vagy felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

  • Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék esetén.
  • Higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok, élelmiszerek esetén amennyiben már kibontásra került a termék.

X. Panaszkezelés

Amennyiben a rendelésed kapcsán valamilyen gondot észlelsz, akkor haladéktalanul vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívd ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezd cégünk felé az alábbiakat:

  • Rendelési szám
  • Panasz típusa és leírása

XI. Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a szallolufi.hu akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a szallolufi.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A szallolufi.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a szallolufi.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

XII. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod a Szállólufi webáruház általános szerződési feltételeit.